maandag 5 april 2010

Mee te brengen

Hi girls,
Aangezien er toch een aantal mensen graag het Eloleo kringloopzakje (ook helemaal Leuvens, zo hebben we het graag :-) )wilden maken, dan stel ik voor dat jullie zeker gerecycleerde katoenen stof ervoor meebrengen.
Ik zal zorgen voor de handleiding en ik breng het mijne al zeker mee, ter illustratie :-)
Ik breng ook een strijkplank en ijzer mee, en verlengsnoeren.
Voor de rest, een overlock zullen we de eerste les mss nog niet nodig hebben.
Ik had gezegd dat ik een extra machine had, maar ik ga mijn nieuw niet meenemen, die weegt echt lood, en dus ga ik op mijn singer blijven werken.
Maar aangezien we ook geen 3 uur aan een stuk zullen stikken, kunnen we gerust machines delen, op de naailes staan ze ook voor iedereen ter beschikking en dat werkt goed dus...
Voor de rest nog: goed humeur en volle zin erin!
O ja, in de zaal mag niet gegeten en gedronken worden, want dan moeten we extra opkuis betalen, maar ik denk een blikje drank en een koekje, daarmee zullen we de zaal nu ook niet besmeuren he.
We moeten ze proper achterlaten voor de volgende klanten s morgens, maar borstels en zo waren voorhanden.
Zo, dat was het effe...

4 opmerkingen:

MissPatee zei

Zet er ook maar meteen mijn mama bij ;-) MevrouwPatee lol

eloleo zei

Amaai sèg, ik ben onder de indruk! Er is hier iets schoons aan het ontstaan. Ik heb mezelf nogal afzijdig gehouden omdat ik te dikwijls moet afhaken nadat ik eerst iets had beloofd maar ik hoop dat ik jullie toch ooit eens IRL kan ontmoeten. Ik heb hier ook een aantal blogs (en blogdames) ontdekt die ik zelfs nog niet kende. Leuk, ik ben jullie nieuwe "volger". Go girls, go! Ik ben benieuwd naar wat er hier allemaal gaat verschijnen.

Kir zei

@eloleo: jammer dat je er niet gaat bij zijn in mei. Ik droomde er al van om een eloleozakje te maken mét Eloleo. Hopelijk lukt het je om één van de andere dinsdagen mee te komen tetteren, euhm naaien.

eloleo zei

@Kir: neen, mei lukt niet maar juni staat wel al in mijn agenda. Dan wil ik zeker graag eens langskomen!