vrijdag 15 oktober 2010

De editie van november

Opgelet dames, deze keer is het HEEL uitzonderlijk geen stiksel op de eerste dinsdag van de maand, maar op de tweede dinsdag van de maand, en dit omwille van 2 november, aangezien dit voor sommigen een feestdag is!
Er zal dus weer gestikseld worden op 9 november!!
Graag had ik ook jullie mening gehad ivm een gezamelijk projectje voor deze maand:

A: een rok
B: een ritstasje
C: een speldenkussen
D: een tas met klep aka messenger bag

De meerderheid wint :-)

Enige bedenking van mijn kant is dat wie graag een rok wil maken, er rekening mee moet houden dat er dan ook een patroon moet zijn, dus dat dit een project in een paar edities wordt dan, met als eerste stuk: opmeten en patroon overnemen, volgende keer beginnen stikken, maar dat is dus niet op 1 les af.

Zo, laat de stemming beginnen!!! :-)

Nog ivm praktische dingen: voorlopig hebben we een ledenstop ingelast, diegenen die nog net zijn ingeschreven: welkom, voor andere geïnteresseerden, we zullen vanaf nu werken met een wachtlijst.

10 opmerkingen:

Mie zei

Zeg, ik kan enkel in vakanties op een dinsdag komen dus zal ik mijn plaatsje afstaan aan iemand op de wachtlijst? Maar mag ik dan in de vakantie toch passeren?

Anoniem zei

Dat is goed voor mij, ik geef het door aan Kir!

Lieve zei

Als ik mag kiezen ga ik voor de tas met klep aka messenger bag.
Tot dinsdag
Lieve.

Lichtindeduisternis zei

Ik stem voor een rok! Maar ik mag waarschijnlijk niet meestemmen omdat ik niet meedoe...

OCTOPOES zei

Zalig, ik ben bij de gelukkigen! Liefst zou ik een rok maken, een model dat past voor ieder figuur, zo eentje à la Mrs Zaza.

Ester zei

Rokken zijn aan mij niet besteed en dus kies ik ook voor een tas-met-klep/Messengerbag.

mama saartje zei

misschien wordt het tijd dat ik een Haachts stiksel op start, voor al die regiogenoten die ook tweedes (of 31st) kwamen voor het leuvens stiksel?
Als ik mee zou doen, zou ik de messenger tas kiezen, want die staat hier op het to-do-lijstje...

M.U.M. zei

Euhm, ben ik de enige die een ritszakje wil maken? Zo eentje dat Vix vorige keer bij had om haar naaispulletjes in te steken, toch?

Vixi zei

@ mama Saartje, ik denk niet 31 e hoor, maar 50e, maar er is dus terug een plaatsje vrij dankzij mie, dus ik zou zeggen, vlug inschrijven dan...

Girl on the Moon zei

Ik neem mijn naaimachine wel nooit mee, maar ik wil ook graag een rokje maken! Heb zo'n mooie stofjes gekocht in Le Chien Vert tijdens ons uitstapje en die moeten dringend omgezet worden in rokjes of jurkjes!